Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Diabolics skrev:hmmmm, såg teden inte en bit rund ut när han testade kavaljer i All Access?

Norrlandssupporter skrev:Han måste få chansen i en mer producerande kedja. Det är tragikomiskt att se honom i nuvarande roll.
Han kommer heller inte få med sig lika många utv i SHL där lagen är betydligt mer disciplinerade.
#FreeTedenby

Norrlandssupporter skrev:Jag tror teden kommer matchas med Melin och Holza idag.

Norrlandssupporter skrev:Han måste få chansen i en mer producerande kedja. Det är tragikomiskt att se honom i nuvarande roll.
Han kommer heller inte få med sig lika många utv i SHL där lagen är betydligt mer disciplinerade.
#FreeTedenby

tommy1985a skrev:Varför inte köra inte Purre Teden och Fiala
Norrlandssupporter skrev:tommy1985a skrev:Varför inte köra inte Purre Teden och Fiala
Fiala och Teden i samma kedja? Nja... Det skulle bli turnovers i var och vartannat uppspel.
FirstSwitch skrev:Norrlandssupporter skrev:tommy1985a skrev:Varför inte köra inte Purre Teden och Fiala
Fiala och Teden i samma kedja? Nja... Det skulle bli turnovers i var och vartannat uppspel.
De hade ett byte ihop igår vilket resulterade i en vass målchans, men håller med blir nog lite för riskabelt med dem två i samma kedja.
JohanB skrev:För 300K/Mån så förväntar jag mig mycket mer än detta. Han blixtrar som sagt till ibland som ni nämner men det är alldeles för sällan och han är mest osynlig i mina ögon.
Robert.76 skrev:Svårt att se att man kan vara missnöjd med Tedenby, killen fullständigt älskar ju hockey, giftig framåt och jobbar stenhårt hem, håller med föregående talare, Tedenby är värd pengen. Det är lätt att stirra sig blind på poängproduktion,hockey är så mkt mer än så.
Robert.76 skrev:Svårt att se att man kan vara missnöjd med Tedenby, killen fullständigt älskar ju hockey, giftig framåt och jobbar stenhårt hem, håller med föregående talare, Tedenby är värd pengen. Det är lätt att stirra sig blind på poängproduktion,hockey är så mkt mer än så.
JohanB skrev:Robert.76 skrev:Svårt att se att man kan vara missnöjd med Tedenby, killen fullständigt älskar ju hockey, giftig framåt och jobbar stenhårt hem, håller med föregående talare, Tedenby är värd pengen. Det är lätt att stirra sig blind på poängproduktion,hockey är så mkt mer än så.
Missförstå mig rätt, jag älskar Tedenby och är hur glad som helst att han kom tillbaka. Men jag kanske hade för högt ställda förväntningar i min egna lilla fantasi. Tycker som föregående säger att det är underbart å se när han firar vare sig det är eget mål elr någon annans. Men jag har ju insett att han inte kommer vara någon poängspruta så länge han får spela så lite som han gör jämfört med övriga toppforwards
JohanB skrev:Robert.76 skrev:Svårt att se att man kan vara missnöjd med Tedenby, killen fullständigt älskar ju hockey, giftig framåt och jobbar stenhårt hem, håller med föregående talare, Tedenby är värd pengen. Det är lätt att stirra sig blind på poängproduktion,hockey är så mkt mer än så.
Missförstå mig rätt, jag älskar Tedenby och är hur glad som helst att han kom tillbaka. Men jag kanske hade för högt ställda förväntningar i min egna lilla fantasi. Tycker som föregående säger att det är underbart å se när han firar vare sig det är eget mål elr någon annans. Men jag har ju insett att han inte kommer vara någon poängspruta så länge han får spela så lite som han gör jämfört med övriga toppforwards
Iman skrev:JohanB skrev:Robert.76 skrev:Svårt att se att man kan vara missnöjd med Tedenby, killen fullständigt älskar ju hockey, giftig framåt och jobbar stenhårt hem, håller med föregående talare, Tedenby är värd pengen. Det är lätt att stirra sig blind på poängproduktion,hockey är så mkt mer än så.
Märkligt att folk trodde HV värvade hem honom bara för att de trodde han skulle vara en potentiell poängliga-vinnare. Han har aldrig varit, och kommer aldrig vara en poängkung. Inget illa menat såklart. Men han tillför med så mycket mer. Hans fart över banan får motståndarna att tappa fokus och de andra HV spelarna får lite mer utrymme. Och han är säkert väldigt trevlig att ha o göra med i omklädningsrummet.

Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst