Tråden om #91 Andreas Jämtin

Här diskuteras spelare, tränare etc i HV71

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Re: Tråden om #91 Andreas Jämtin

Inläggav Anders M » 26 juli 2015, 21:31

Hallå?? Ngn måsre väl ha koll på kung Jämtin??
Varför är han inte signad för ngn klubb ännu????
Anders M

Inläggav Jocke » 26 juli 2015, 22:48

Jag undrar oxå varför Jämtin inte är tagen än.Hoppas HV värvar tillbaka honom!! Han går på mål iallafall,som inte ALLA gör i HV som SKA göra det.
Jocke

Inläggav Razz » 27 juli 2015, 09:14

Jocke skrev:Jag undrar oxå varför Jämtin inte är tagen än.Hoppas HV värvar tillbaka honom!! Han går på mål iallafall,som inte ALLA gör i HV som SKA göra det.

För att Jämtin är en dyr spelare som inte producerar. Ingenting vi är i behov av.
dumpNchange.blogspot.com
Användarvisningsbild
Razz

Inläggav Skogsrök » 28 juli 2015, 11:22

Jämtin en spelare jag aldrig någonsin mer vill se i HV71. Finns det någon spelare med undantag för Per Ledin som skämt ut sig själv och sitt lag mer än Jämtin? Vi skulle aldrig ha tagit emot honom från Linköping är min uppfattning.
Skogsrök

Inläggav Groucho » 28 juli 2015, 16:32

Skogsrök skrev:Jämtin en spelare jag aldrig någonsin mer vill se i HV71. Finns det någon spelare med undantag för Per Ledin som skämt ut sig själv och sitt lag mer än Jämtin? Vi skulle aldrig ha tagit emot honom från Linköping är min uppfattning.

Trollar du, eller? :lol:
"Fan, lever du Olsson?" #6 Christoffer Persson
Användarvisningsbild
Groucho

Inläggav Groucho » 28 juli 2015, 19:13

Skogsrök skrev:Näe, primadonnor, bokstavsbarn och skådespelare som Ledin och Jämtin har inget på en rink att göra, hurså?

Fattar fortfarande inte hur Ledin och Jämtin har "skämt ut" HV.
Tur att det finns folk som tycker annorlunda.
"Fan, lever du Olsson?" #6 Christoffer Persson
Användarvisningsbild
Groucho

Inläggav Skogsrök » 28 juli 2015, 21:17

Groucho skrev:
Skogsrök skrev:Näe, primadonnor, bokstavsbarn och skådespelare som Ledin och Jämtin har inget på en rink att göra, hurså?

Fattar fortfarande inte hur Ledin och Jämtin har "skämt ut" HV.
Tur att det finns folk som tycker annorlunda.
De har skämt ut HV71 genom att ligga och kräla på isen, betett sig allmänt osportsligt, gnälla på domare, provocera folk utan att våga ta en fight isället åkt och gömt sig i båset etc, etc. Såna spelare ska man fan bara inte ha i sitt lag.
Skogsrök

Inläggav Svartzonker » 28 juli 2015, 21:31

Du spyr galor på både Ledin och Jämtin men väljer samtidigt att blunda för Laine? En Hollywood-stjärna av nåde.
Teemu filmar minst lika mycket som både Per och Andreas, om inte mer, gnäller på domarna och är allmänt ohyfsad på isen.
Fast det är klart, det är ju betydligt enklare att "spotta" på spelare som Ledin och Jämtin som har något av en "svinstämpel" än på de lite mer populära spelarna som exempelvis Teemu Laine.
Att du sedan klagar på att dom provocerar motståndarna är ju ganska sjukt. Faktum är att just dessa provokationer har vunnit oss ett antal matcher. Ofta sker dessa provokationer mot/på motståndarnas bästa spelare för att få dom ur balans och börja fokusera på fel saker. Att sedan undvika fighter är i mina ögon inte fegt, tvärtom jävligt smart. Dels så är varken Jämtin eller Ledin några fighters och tar de en fight så blir det matchstraff direkt och det hjälper ju VERKLIGEN laget oerhört mycket...
Användarvisningsbild
Svartzonker

Inläggav Skogsrök » 28 juli 2015, 22:30

Jag får väl för fan ha min åsikt utan att sju miljoner människor ska tjuta över det och anklaga mig för att vara ett troll. Laine har jag inte kommenterat och efter Linköpingshistorian finns det ingen som helst anständighet och kvar hos Jämtin.
Skogsrök

Inläggav Las Rayas Azules » 28 juli 2015, 22:41

Skogsrök skrev:Jag får väl för fan ha min åsikt utan att sju miljoner människor ska tjuta över det och anklaga mig för att vara ett troll. Laine har jag inte kommenterat och efter Linköpingshistorian finns det ingen som helst anständighet och kvar hos Jämtin.

Klart du får ha din åsikt, men du kan ju inte räkna med att vara oemotsagd.

Som tidigare har skrivit så är det inte fegt av Ledin och Jämtin att gå iväg från en fight. Elithockey går inte ut på att man ska ge och ta lika mycket, det går ut på att vinna matcher.
Las Rayas Azules

Inläggav chinobar » 28 juli 2015, 23:35

Ja, och då får du väl fan vara beredd på att andra har en åsikt?
Du gnäller ju mer än vad du tycker Jämtin gör nu..

Jag tycker någon totalt sett varit nyttig när han spelat HV.
Lance Wardson!
Användarvisningsbild
chinobar

Inläggav Skogsrök » 29 juli 2015, 09:54

Las Rayas Azules skrev:
Skogsrök skrev:Jag får väl för fan ha min åsikt utan att sju miljoner människor ska tjuta över det och anklaga mig för att vara ett troll. Laine har jag inte kommenterat och efter Linköpingshistorian finns det ingen som helst anständighet och kvar hos Jämtin.

Som tidigare har skrivit så är det inte fegt av Ledin och Jämtin att gå iväg från en fight. Elithockey går inte ut på att man ska ge och ta lika mycket, det går ut på att vinna matcher.
Jo, och vi har ju vunnit jättemycket de senaste åren med Ledin och Jämtin.
Skogsrök

Inläggav sammeandersson » 29 juli 2015, 10:49

Skogsrök skrev:
Las Rayas Azules skrev:

Intressant logik. Ungefär som att säga att Erik Christensen är genomrutten för att vi inte har vunnit något under de åren som han spelat här.

Dessutom har Ledin & Jämtin har båda vunnit två SM-Guld med klubben och jag har svårt att förstå hur man kan ifrågasätta deras betydelse för klubben under dessa år.
Stort Hv71-fan från lilla staden Kalix som ligger 7mil norr om Luleå.
Användarvisningsbild
sammeandersson

Inläggav Las Rayas Azules » 29 juli 2015, 12:26

Skogsrök skrev:
Las Rayas Azules skrev:

Så du menar att utan dem så hade HV automatiskt vunnit mer? Det är ju ett helt ologiskt sätt att resonera.
Las Rayas Azules

Inläggav Skogsrök » 29 juli 2015, 19:21

Ska inte förneka att när dom var bra så var dom bra men jag gillar inte deras sätt. Jämtin kan ju till och med spela fin hockey emellanåt. Kan bara inte med allt det osportsliga de pysslar med och jag är glad att slippa det, så är det bara. Tror inte heller att jag är ensam som hv-supporter att tycka så.
Skogsrök

Föregående

Återgå till HV71 - Spelare och tränare