Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Henke67 skrev:Jag hoppas verkligen att man ger honom en fair chans att utvecklas ordentligt.
Det är inte självklart att han är så långt ner i hierarkin som många verkar ta för självklart.
Utlåning kan vara bra. Men det är inte säkert att det är så man bygger klubbkänsla osv som i förlängningen är viktigt för hans val om några år.
Diabolics skrev:Utlånad enligt denna artikel.
Hoppas han får speltid och tar för sig.
Sedan kan man hoppas att HV har fått in Hammer, sett över vilka man skall skicka för gott, och sedan ta tillbaka Victor till en miljö och ambition värdig en SHL-förening.
Robert.76 skrev:Diabolics skrev:Utlånad enligt denna artikel.
Hoppas han får speltid och tar för sig.
Sedan kan man hoppas att HV har fått in Hammer, sett över vilka man skall skicka för gott, och sedan ta tillbaka Victor till en miljö och ambition värdig en SHL-förening.
Lite synd att man lånar ut Sjöholm, som jag ser som en bättre version av Torp. Men när backsidan ser ut som den gör med väldigt mkt mellanmjölk så köper jag beslutet, men hade hellre sett att man lånat ut någon annan.
15:48 skrev:Sjöholm återkallad för två matcher innan uppehållet. Hm… Lite svårt o se varför. Nån som lämnar väldigt snart?
https://hockeysverige.se/2022/11/03/vic ... -till-hv71
15:48 skrev:Sjöholm riktigt bra idag. Kallade man hem honom för att få visa upp sig innan gallringen? Isåfall tog han chansen. Fortsätter han så är han given på 6 backar. Måste få stanna nu.
CJ#17 skrev:Ja Sjöholm är stabil och gör inte många misstag vad jag kan se. Spelar enkelt och fysiskt.
Dovahkiin skrev:CJ#17 skrev:Ja Sjöholm är stabil och gör inte många misstag vad jag kan se. Spelar enkelt och fysiskt.
Han är kopia av en ung Hjalmarsson.
Robert.76 skrev:Jag tycker Sjöholm är lite ojämn, ibland när han och Emil är inne så känns det som att de blir fastställde i egen zon. Han ska dock ha credit för sitt fysiska spel.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster